Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har väl alla häst för vår egen skull!
Nejdå, jag har ridit på SM nivå på grusvägar med en pannlampa de mörka vinternätterna. Så det går bra ändå.Ska man kunna bedriva ridning på tävlingsnivå behövs allt av det som du betraktar som onödigt!
Hästarna jobbas, men det är ju mera andra än jag som gör det. Men de jobbas och tränas ordentligt. I alla fall 6st av de 8. Man kan ju åka till ridhus om man vill. En kostnad som omedelbart upphör om man slutar att åka. Dock brukar vi ha vintervila nov-dec.Jobbar du inte din häst överhuvudtaget?
Ja, och en nordsvensk och en shettis. Spelar det någon roll?Vad har du för hästar?? Islänningar??
Ja, men hon vann massor av SM i dressyr helt utan att ha ridhus. Och nu så är hon ju säkert 60 år. Om jag var 60 år, så skulle jag också tycka att JAG, obs jag och inte hästarna, kunde behöva ett ridhus för att skona MIN kropp. Hästarna skulle fortfarande inte behöva det.Och du vet Ulla H har numera ett ridhus för hon insåg att hon faktiskt inte klarade sig utan det.
Jodå, titta på Foder-forumet, tråden "Vad kostar hästarnas mat". Och så måste du tänka på att jag har eget stall och sommarbete, så kostnaden är utslagen på hela året. Hästarnas mat kostar bara på vintern.625 kr i månaden per häst Får inte dina hästar någon mat???