Hästjobb???

R

Rocco

Var kan man hitta hästjobb?? På internet eller i någon tidning??? Jag tar studenten nu till våren och sen vill jag jobba i något dressyrstall. Men jag vet inte hur jag ska leta för att hitta ett bra jobb. Någon som vet något bra dressyrstall eller har egna erfarenheter av hästjobb???

//Rocco :banana:

Saknar erfarenheter helt, eftersom att jag bara är 15.

Men kolla i tidningar, på internet och via dina egna häst-
kontakter. Du kan ju även annonsera själv eller kolla med
olika stall.

Hästjobb går nog att hitta, men det är nog svårare att hitta ett seriöst. :crazy:

Nästan alla jag känner som jobbar/har jobbat med hästar har fått jobben genom kontakter...

Faktiskt mest svarta hästjobb på ams tyvärr för kost och logi...

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
591
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 975
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 875
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur