Det är skillnad på veganer och vegetarianer. Iofs äter båda sorterna bara grönsaker , men vegetarianer brukar vara vettiga människor till skillnad mot veganer, som tenderar att vara ytterst rabiata vad gäller alla produkter från djur. Om jag träffar på en vegan så ska jag bjuda vederbörande på gelegodis
( gjord på gelatin från djur)
Skulle tro att den slinker ner ändå!
Dessa människor är i de flesta fall ytterst vilseförda i sin tro man ska väl egentligen inte förarga sej över dem, bara kanske ha lite överseende med deras infantila dumhet! Och sluta att äta kött det är ju att sluta leva! Människan är konstruerad att äta kött så allt snack om att man inte ska göra det , det är ju rena nyset. Det är klart, visst ska man stoppa i sej kolhydraterockså , men det gör man ju när man tar ett glas rött till köttbiten + en virre efteråt, och då har man ju fullgjort kostcirkelns viktigaste delar! SEn skulle man ju kanske kräva att veganer alltid är iklädda skor av konstmaterial, gummi o plast, för man ska ju inte ha restprodukter av döda djur på fötterna, läderskor. Ett underbart liv!
Det är klart att jag också tycker att bilderna på den där vegansidan är ruskiga,men samtidigt vet jag ju att de är noggrant utvalda för att passa just det syfte som veganer har, så jag kan förstå att en som inte har insikt i vad det är frågan om kan ta väldigt illa upp o ryckas med , men som sagt, det är vinklad propagande särskilt skapad för ett politiskt syfte. Hitler körde med samma koncept i sin propagande mot judefolket, och det var ju många som svalde det betet också med hull och hår.
Allt som står i tidningen ( eller på Internet) är INTE sanning!!!!!