Sv: ”Hästgalna tanter och gubbar" - vad håller ni på med? PART 3
Calendar: Detta ar vad jag vill ha om ni vill vara med i den illustra, mkt enkla (photocopies typ fastsatt med paperclips ) calendar..
Namn riktigt och bukenamn (kanske jag kan lara mig da haha)
Hastens namn och eve namn pa pallen.
Photo av er sjalva och pallen och pallen (ev om sadan finns) taget fran BAKSIDAN, om mojligt.. annars gar det med baksida av folket endast men antingen pall eller palle..
Allt detta sandes sa med email till
moholmarabs@yahoo.com
Om ni vill ha en copy, som jag hoppas ni vill, speciellt om ni ar med i calender, bor ni ocksa inkludera snail mail address..
So far har jag kanske 6 bilder totalt.. Det ar inte nog, visst kan vi fa ihop 12 bilder eller mer?? Och ar det mer bilder and manader, ja da far man bara dela pa utrymmet.. tva per sida eller sa.
Saknas annu ar en massa folk, tant brimmis tex. eller tant elcamelo, lilla grodan och andra ingen namnd, ingen glomd.. Sa satt igang och lat era kara ta bilder..
Herr Gubbe vagrar att vara med, han har ingen kamera sager han.. Eller, katten skall inte blanda sig med hermelinerna.. eller ngt sadant.. Oh well, han vet inte vad han kommer att missa..
Calender kommer nog att bli sen, men under january blir det utskick, sa satt igang och ta bilder.. Note igen!!! Detta ar en valdigt enkel sak, inga glossiga sidor etc, utan vanligtpapper x12 med vara andor (andar?).. en kul grej helt enkelt.. Vi ar ju sa bra att skratta at oss sjalva, sa varfor inte...