Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha en veterinär skulle rita av mitt gamla fbl till ett pass. Han frågad mig "har hästen några vita tecken?" Medans jag började fundera o tänkte vem tror han är så dum som har vita täcken till hästen? Inte jag i alla fallDet heter inte welchponny.
En häst har vita tecken och inte täcken. Möjligtvis ett vitt täcke men inte flera...
Framför allt heter det KINNKEDJA och inte KINDKEDJA.
...Och jag är så inskränkt att jag blir alldeles knottrig när det pratas om hästens MAT. Det heter FODER!!!
Herregud :/ kan vara det konstigaste ordetDet är exakt så det heter
Herregud :/ kan vara det konstigaste ordet
Ååhhhh neeeej!! *kryper låååångt in under en sten och skämms*Jag får allergiska utslag av ordet "exem". EKSEM heter det!!
Så. Nu ska jag krypa tillbaka in i mitt lilla hörn och vara tyst.
Herregud :/ kan vara det konstigaste ordet
...men det är väl fölet som är en livmodersimport, dvs importerad när den låg i livmodern och inte stoet?
När jag fick min första ponny frågade ett par tjejer om den hade några tecken. Jag redogjorde noga för vilka täcken den levererades med men undrade samtidigt varför de ville veta det.Haha en veterinär skulle rita av mitt gamla fbl till ett pass. Han frågad mig "har hästen några vita tecken?" Medans jag började fundera o tänkte vem tror han är så dum som har vita täcken till hästen? Inte jag i alla fall
Det heter jaktstång eller kimblewick, men inte kimberwick!
Apropå scope @skiesabove Ja, det handlar om att hästen har potential att hoppa stort.
Och jag som trodde det hette Flippanbett...
Aha jag har alltid trott det var ett kimblewick hon hade!Flippan hade ett Nathe, inte ett Kimblewick.
Jag satt länge och tänkte "hmmm det ser inte rätt ut..." men min hjärna kom liksom inte längre Bra att jag har haft två tentor denna vecka och har tre arbeten som ska skrivas över julen@RostKaptenen Du är förlåten. Det var en godtagbar ursäkt.
Det heter jaktstång eller kimblewick, men inte kimberwick!
Apropå scope @skiesabove Ja, det handlar om att hästen har potential att hoppa stort.