hästens anatomi - affisch

Messy

Trådstartare
var kan man köpa de stora affischerna som brukar hänga hos farbror veterinär?

jag ringde statens labtbruksuniversistet, men de tyckte att jag var jäääättttteeeeeekoooonstiiiiig, afffiiiissschhhh??? :eek: :cool:

Sv: hästens anatomi - affisch

De flesta såna afficher produceras av läkemedelsföretag som delar ut dem för att få lite gratisreklam då deras namn står på affichen som hängs upp på klinikerna..
Vet inte vilken affich du menar så jag har ingen bra idé på vart du ska ringa.. Du kan ju testa med Bayer och Schering-Plough, du kan ju maila dem och se vad de säger :)

Axelssons har iaf en på muskler som jag köpte för 300 kr.

tack. fick det tipset oxå när jag ringde atg-kliniken i täby!!!

sen fick jag ett annat nr från ATG (asså atg.se eller nått)... så jag ska ringa honom imrg å fråga!!!!

Liknande trådar

Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 430
Senast: Zetly
·
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
373
Senast: animalasia
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 583
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 984
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025