Hästböcker genom tiderna

Såg precis den här tråden, så himla passande eftersom min tioåriga dotter numera slukar hästböcker i samma tempo som jag gjorde förr och jag passar på att nostalgiläsa dem jag med plus upptäcka nyare hästböcker. Har precis avslutat Racksta-serien av Lin Hallberg som jag inte läst tidigare och tyckte verkligen den var jättebra! :):o

Britta och Silver-serien har jag läst i vår, Jill-böckerna har dottern och jag läst tidigare och dessutom har jag plöjt mina två favoritböcker Ridsommar på Västanås och Rosettjakten. Ser fram emot en mysig läsarhöst då jag ska återuppleva bla böckerna om Svarta hingsten och Eldfuxen samt Dick Francis alla böcker.
Ska hem till mamma en dag och hitta min kartong med hästböcker på vinden. Där ligger Maria och Blå prinsen-böckerna, hela Windy-serien och en massa andra.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste om Michael Mosleys försvinnande i Grekland i värmen för någon vecka sedan och tänkte att det var konstigt att en man i hans... 10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 239
Senast: Badger
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 576
Senast: Sirap
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
969
Senast: Tuvstarr
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
591

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka