Hästar som hoppar över konstiga grejer!

V

vbm

Upp med bilder där hästar hoppar över hästar, staket, eldar, bilar, allt! :bump: Vad finns det för galna bilder egentligen? :angel:

Hst.jpg

Sv: Hästar som hoppar över konstiga grejer!

vbm skrev:
Upp med bilder där hästar hoppar över hästar, staket, eldar, bilar, allt! :bump: Vad finns det för galna bilder egentligen? :angel:

Hst.jpg

Ser inte den första om det nu var en till??
Men HJÄLP vilken bild :eek:

Har inte bildbevis men en gång så hoppade hästen jag red över en annan hästs rumpa :eek: :D . Hindret var för läskit att hoppa :p

så dom hittar pÅ! :rofl: min gamla shettis som jag hade som sköthäst för många år sedan fick agera hinder en dag när kallblodstravarkompisen inte fick stopp innan :D

Haha! Det var bara det att hästen som den hästen jag red på hoppade över var 137 cm i mkh :eek: Gissa om det var ett jättesprång :crazy:

har tyvärr :D inga bilder, men en gång hoppade vi över hinderstöden :o ca 170 höga när pålle ville hoppa ett hinder och jag ett annat :D

väldigt liten bild men ah:p

är ialalfall ett trädgårdsbord:D (jag som hoppar men inte min häst)

ridhushoppning.jpg

vbm skrev:

Hst.jpg
AHA! Ponnyhoppning!! :idea:

haha den var bra ponnyhoppning bokstavligentalat :banana: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Shit det hindret vill man inte riva :( :bump:

hade en tokponny som älskade att hoppa läskiga saker när jag var liten. så vi tog en plasttunna som kanske var 50 com bred och nästan en meter hög så stälde vi den upp, och visst hoppade ponnyn över den utan att tveka, trotts att det bara var en halvmeterbrett "hinder".

min häst som jag har nu har också hoppat över hinderstöden med mig, som femåring när hon kände sig trängd.... typ femte gången jag red henne eller ngt, höll ju på att trilla av jag som bara var van vid ponny dessutom :p

Shit vilken bild! Tänk om den stora hästen skulle krocka med de små! Vilken olycka det skulle kunna ställa till med! :eek:
Fast häftigt var det... ;)

vbm skrev:
http://i18.photobucket.com/albums/b143/FilippaEkker/Hst.jpg

Oj! Oj! tänk om hästen skulla slå i eller något i den stilen :crazy: Tur att det inte förkommer så mycket "ponnyhoppning" :D

tänk om han skulle repa dem :mad: :D
:rofl:
Vilken häst :love:

Hihi jag var när när han hoppade dom :D

Var sååå nervös när han red an mot dom, hehe..Men det gick ju bra..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Tuvstarr
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 454
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka