T
TaylorSwift
Jag blev rejält skärrad förra veckan när vi skulle lasta och köra hem från träning och hästen dummade sig (tror han tyckte det var läskigt med mörkret också) och slet av tyglarna och försvann i mörkret kl 9 på kvällen på okänd mark! Jag fick värsting paniken men hittade tillsist hästen i en hage och kunde fånga in. Fick med lite hjälp av en kille på hästen och körde hemmåt coh jag storböla varenda gånga hästen trampade omkring lite efter all spänning.
Nu vill jag att någon säger till mig på skarpen att det är ingen fara om transporten rör lite på sig ibland! Jag har stora nojjor för att åka iväg med hästen igen!
Snälla alla ni som har hästar som lever lite rövare i transporten, säg till mig att det inte kan hända så mycket och att jag ska lugna mig!
Åå jag vet konstig tråd men jag har mått SÅ dåligt av dethär!
Nu vill jag att någon säger till mig på skarpen att det är ingen fara om transporten rör lite på sig ibland! Jag har stora nojjor för att åka iväg med hästen igen!
Snälla alla ni som har hästar som lever lite rövare i transporten, säg till mig att det inte kan hända så mycket och att jag ska lugna mig!
Åå jag vet konstig tråd men jag har mått SÅ dåligt av dethär!