Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja när jag har haft dem inne har jag kört med radio och lyse. Dessa HATAR dock att vara inne, och är inte särskilt oroliga. Hur är man funtad om man skjuter in i en ligghall????Mina går vanligtvis på lösdrift men är installade i natt pga av att ledarstoet är riktigt skotträdd sen en olycka för några år sen när en idiot sköt in smällare i ligghallen där hon stod då och nästan tände eld på stället.
Mina trivs bäst så och så har stoet bomull i öronen och nattlampa tänd. Har fungerat bra förut. I vanliga fall brukar dom ha radion på oxå men eftersom den lägligt nog gick sönder i dag så får dom klara sig utan och jag tror det ska gå bra.
I morgon blir det till att kolla hagen efter smällare innan utsläpp.....
Han sköt alla sina (massor ) raketer rakt över hästhagen det året och jag tror den snedtände och for in pga av det, även en rislykta for in och det var den som nästan brände ner ställetJa när jag har haft dem inne har jag kört med radio och lyse. Dessa HATAR dock att vara inne, och är inte särskilt oroliga. Hur är man funtad om man skjuter in i en ligghall????
Hur fan kan den här skiten vara tillåten? Tack och lov ett helt år till nästa gång.