Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästar med annorlunda färger eller tecken *bildtråd*
Sv: Hästar med annorlunda färger eller tecken *bildtråd*
Kanske inte jätteovanlig (i islandshästvärlden), men här är min islandshäst och mammas korsning är båda silversvarta. Även om vi har lite tvivel om färgen på mammas häst ibland, eftersom manen är mörkbrun längst in och inte alls särskilt vit. (Som jag har fått för mig att silvermanar ska vara.)
Jag tycker att Rebel ser gulsvart ut (ej silver), eftersom manen är helt svart längst in. Men jag är absolut ingen expert.
Mmmm, jag gillar verkligen ovanliga, läckra färger och tecken på hästar! Undrar om min lille Neo, med sitt blåa öga, platsar här? Har inte tidigare sett en häst med vanlig grundfärg och så ett alldeles blått öga, men det är kanske vanligare än jag tror?
Alla räger är ju vanliga inom någon ras. Men här är mina 2 småttingar. Lille killen är Brunblack (minishettis/falabella). Stora killen är rödskimmel skäck med ett blått öga.
Men alltså!! Jag döööör!!!
Den ser ju knappt på riktigt ut!!
Min första medryttar-shettis var en lightvariant på det där, vanlig "orange" fux (nästan svart på sommaren dock) med fluffig vit man, det är SÅ läckert!
Klart han finns på riktigt. Det är en godkänd hingst liz Steiermark heter han Är personligen inte jätteförtjust i färgen men den är fruktansvärt effektfull mot den vita manen och svansen
Hästnyheter Sorry, ridsport är inte för alla.
Den största orsaken är pengar.
Det är få som har råd med egen häst.
Även ridlektioner kostar ganska så...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.