Hästägare i Göteborg!

M

Magdalena

Hej alla hästägare i Göteborg!! Jag har precis tagit bort min gamla läromästare till islandshäst, som jag haft i 19 år... Jag är nu intresserad och motiverad att fortsätta min ridning trots min hästförlust...Så känner du att du inte riktigt har tid att rida varje dag så får du gärna höra av dig till mig! Är 29 år och har 20 års riderfarenhet. Jag finns i Högsbo, Göteborg.

MVH
Magdalena 0733-445398

Sv: Hästägare i Göteborg!

Den här blir nog borttagen då man inte får annonsera i forumet. De hör hemma under radannonser.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 122
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 460
Senast: tuaphua
·
Islandshäst Hej hästvänner! Jag rider en väldigt fräsch, 19 årig islandshäst som kan bli superflott, men själv har jag inte lyckats få fram den...
Svar
2
· Visningar
2 702
Hästmänniskan Kostnadsförhandlingar med vänner Skriver åt en vän som vill vara anonym: Person X har en medryttarhäst som hon rider 2 dagar i veckan...
2
Svar
22
· Visningar
5 908
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?