häst-/träningsdagbok

cili

Trådstartare
tänkte skriva ut en mall för en dagbok för min häst eftersom jag har medryttare och det är en fördel att ha koll på hur hästen gått för dom och sånt samt kunna kolla tillbaka och se framsteg.
men vad tycker ni att man bör ha med?

det jag redan tänkt på är;

varje dag:
temp
eventuella sår
allmäntillstånd
tidsåtgång för ridturen
bett och sadel som använts (då jag har flera olika)
fria rader där man kan skriva vad som gjorts och hur det gått

varje vecka:
mål för veckan, fylls i innan
det här behöver vi träna mer på, fylls i efter

varje månad:
mål, fylls i före
hur har det gått? fylls i efter
vad fortsätter vi med nästa månad? fylls i efter
utrustning som skulle behöva köpas in

Sv: häst-/träningsdagbok

Du har väl fått med det mesta tycker jag iaf:D En sak jag skulle tycka var lite kul är att man skriver upp är så fort man handlat nått till hästen:DVad det kostade och vad det var man handlade. Då får man reda på vad den kostar i månaden/året,sånt tycker jag är skitkul,haha:P Dock inte lika kul när man blir ruinerad men men:P

Sv: häst-/träningsdagbok

ah, det kan jag ju ha med i månadsplaneringen/utvärderingen

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 138
Senast: Kilauea
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 242
Senast: skiesabove
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 924
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 565
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna