proxyma
Trådstartare
Det finns säkert många häster som gör så men iaf mitt sto har en förmåga ockh tro att nått förföljer henne när vi är ute å rider och det blir värst när man rider i grupp och är längst bak, hon sparkas ibland så jag tycker de e bäst å ligga bak. Hon går då och sneglar bakåt hela tin sen helt plötsligt far hon fram, på nån sekund är allt som vanligt igen. jag har kollat bak flera gånger men de finns ju inget där. När det är ljust är de mycke bättre. Tror inte att hon har ont efterssom hon bara gör så ibland. Nu börjar jag iaf lessna på detta beteende men vet inte hur jag kan få bukt på de. Jag känner att jag tappar tilliten och väntar bara på att de ska hända tillslut. vill ju kunna slappna av.
Sen en sak till. Jag va med om en en ridolycka ganska nyligen, då min häst blev rädd och gjorde en tvärvändning å jag åkte av, min axel gick ur led. Efter det känner jag mig osäker för det gjorde väldigt ont. Går de och träna hästen att inte bli rädd för plötsliga saker på nått sätt? förstår att det är iprinsip omöjligt efterssom de är ett flycktdjur men man ksk kan få mer bukt på det iaf. hon är en väldigt cool häst annas och undersöker gärna saker. hästar är ju hästar
Sen en sak till. Jag va med om en en ridolycka ganska nyligen, då min häst blev rädd och gjorde en tvärvändning å jag åkte av, min axel gick ur led. Efter det känner jag mig osäker för det gjorde väldigt ont. Går de och träna hästen att inte bli rädd för plötsliga saker på nått sätt? förstår att det är iprinsip omöjligt efterssom de är ett flycktdjur men man ksk kan få mer bukt på det iaf. hon är en väldigt cool häst annas och undersöker gärna saker. hästar är ju hästar