Sv: Häst som är stumm i munnen
Du behöver väl inte dumförklara oss, när det är du som formulerar dej dåligt....
"Man får ner hästen i form om man tar i och sliter och drar ganska mycket. Men de känns så himla fel. Den får ju inte ont iofs, de verkar inte så iallafall. men de känns inte bra att slita och dra ner den i form heller."
Men tkr det där talar väldigt mkt för sig själv...
Om du skulle veta vad det innebär att hästen jobbar i form, så skulle du inte skrivit så...
Man behöver inte svara på denna tråden om man ska komma med så otroligt dumma svar..
" jahaaaaaa, ska man inte dra hästen i munnen? Oj men de trodde jaaaag......." doh!
Kankse formulerade mig lite dumt när jag skrev att man fick ner den i form genom att dra den i munnen, men jag menar ju att då är endå gången de händer något överhuvud taget, sen så är det inte ens min häst.
Läs det andra jag har skrivit också, och ta reda på lite mer info innan ni förklarar för mig hur man inte får en häst i form osv.
Du behöver väl inte dumförklara oss, när det är du som formulerar dej dåligt....
"Man får ner hästen i form om man tar i och sliter och drar ganska mycket. Men de känns så himla fel. Den får ju inte ont iofs, de verkar inte så iallafall. men de känns inte bra att slita och dra ner den i form heller."
Men tkr det där talar väldigt mkt för sig själv...
Om du skulle veta vad det innebär att hästen jobbar i form, så skulle du inte skrivit så...