häst pc spel

Sv: häst pc spel

springdale är väll gammalt ? ;) eller, men känner bara till stallets hemlighet i den "serien" :)
 
Sv: häst pc spel

Nej det har kommit en helt ny serie i springdale som inte har det minsta med stallets hemlighet att göra.
Springdale - Hovar längs kusten
Springdale - Över stock och sten
Springdale - Höga berg djupa dalar
Springdale - Ut över ängarna

Alla spelen är typen av att det hela är ett mysterium som ska lösas och det är mycket hög grafik och HÖGT rekomenderade. :D
 
Sv: häst pc spel

*kl*

För den som har Ps3 eller xbox kommer det nu ett vilda westernspel, där man enligt utvecklare lagt ner massor energi på just hästarna. Man kan dock fortfarande ha åsikter kring hur väl utvecklarna lyckats göra hästarna..

Men iallafall, spelet heter Red Dead Redemption

Spelet ska enligt förhandstittare m.m vara som GTA fast i western.

http://www.gametrailers.com/video/gameplay-series-red-dead/64249
http://www.gametrailers.com/video/exclusive-life-red-dead/63987
 
Sv: häst pc spel

Altså jag förstår ingenting med det där Nikki spelet.. Kommer inte vidare!
 
Sv: häst pc spel

Vilket Nikki spel spelar du? Jag kanske kan hjälpa dig hade ett av dem när jag var mindre minns jag! :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Tips på bra app som spelar vågljud utan att dränera batteriet över natten? Gärna gratis, men okej om den kostar en mindre summa också...
2
Svar
27
· Visningar
1 014
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Amha
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 617
Senast: hastflicka
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
422
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp