häst pc spel

29maj

Trådstartare
är det bara jag här som kan tycka det kan vara mysigt att leta fram ens gamla hästspel och spela lite ibland ? ;)

Har ni något tips på något bra häst pc spel?
 
Sv: häst pc spel

det enda jag kan komma på är typ arvet från rosemond hill, och häst&ponny spelen :p

bra vet jag väl inte om dom är haha
 
Sv: häst pc spel

Ibland? :angel: Jag är besatt av hästspel! Har slarvat bort Häst&Ponny cd:n men annars spelar jag My horse and me 1an och 2an, Ride!, ett som jag inte kommer på vad det heter, med en häst som heter Chili..?, Full fart i stallet osv samt Let's Ride på PS2 :)
 
Sv: häst pc spel

Nikki! Det var längesen, gillade det.. Var lite egen stil på det :D
Dock kom jag aldrig längre än till "bakom kulisserna" på Globen.. Så det var lite tråkigt.

M-oaa
 
Sv: häst pc spel

Ibland? :angel: Jag är besatt av hästspel! Har slarvat bort Häst&Ponny cd:n men annars spelar jag My horse and me 1an och 2an, Ride!, ett som jag inte kommer på vad det heter, med en häst som heter Chili..?, Full fart i stallet osv samt Let's Ride på PS2 :)

Stallets Hemlighet..? :D
 
Sv: häst pc spel

Jag klarade dte för första gången för inte så länge sedan :d Jag hakade jämt upp mig i stallet :p Kom aldrig ut i skogen som man skulle :p
Sedan hakade jag upp mig pånärman skulel fånga den däringa doparen elelr vad det var :p
 
Sv: häst pc spel

Haha, ja, uppenbarligen var det lättare än vad man trodde.
Jag har stört mig på att jag aldrig hittade Lisen och Tango där i Globen, skulle du vilja PM:a mig och berätta hur man kom in i själva Globen? Detta har stört mig i åratal och jag skulle gärna bli kvitt det STORA ^^ problemet.

M-oaa
 
Sv: häst pc spel

Haha, ja, uppenbarligen var det lättare än vad man trodde.
Jag har stört mig på att jag aldrig hittade Lisen och Tango där i Globen, skulle du vilja PM:a mig och berätta hur man kom in i själva Globen? Detta har stört mig i åratal och jag skulle gärna bli kvitt det STORA ^^ problemet.

M-oaa

:rofl::rofl::bow:
 
Sv: häst pc spel

Hmm jag minns faktiskt inte, får spela det någon dag tror jag :p
Men kan kolla det någon dag ;)

Nrä jag väl kom förbi första stället jag hade problem med så tog det bara 30min att klara spelet :angel:
 
Sv: häst pc spel

arvet från rosemond hill har alltid varit mitt favoritspel ;) spelade lite för någon dag sen (mest för nostalgins skull) och jag ääääälskar verkligen grafiken! ;)
 
Sv: häst pc spel

sen finns det ju alla starshine spelen oxå, har ettan och tvåan, kan sälja dem via PM om någon är sugen ^^
 
Sv: häst pc spel

Mina favoritspel var Tävlingar på Rosemond Hill, och Starshine spelen X)
Hästarna är ju riktigt verklighetstrogna i Tävlingar på Rosemond Hill ;)
 
Sv: häst pc spel

Ganska bra grafik, men man kan inte spela för länge innan man tröttnar, man får spela i typ korta intervaller haha :D Men framförallt var det svårt att få till allt perfekt tycker jag, därför tröttnade jag också...
 
Sv: häst pc spel

kl

Såg idag att det finns en helt ny serie hästspel som heter Springdale, fyra spel som kan kopplas ihop, ungefär som expansioner till varann fast de ändå alla funkar separat också! jag är jättesugen på att testa :)
 
Sv: häst pc spel

kl

Såg idag att det finns en helt ny serie hästspel som heter Springdale, fyra spel som kan kopplas ihop, ungefär som expansioner till varann fast de ändå alla funkar separat också! jag är jättesugen på att testa :)

Stallets hemlighet som rabblades upp tidigare i tråden tillhör den serien.


Annars finns ju
Rosemond Hills serien
Häst och ponny serie
 

Liknande trådar

IT & mobiler Tips på bra app som spelar vågljud utan att dränera batteriet över natten? Gärna gratis, men okej om den kostar en mindre summa också...
2
Svar
27
· Visningar
1 014
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Amha
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 617
Senast: hastflicka
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
422
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp