Häst med stort huvud

G

Gauti

Fick veta häromdagen att dom som har samma släktingar osv med min häst Gauti, tydligen har samma stora huvud som han har :) Det tyckte jag var roligt, så undrar om någon annan här har samma föräldrar som min Gauti har och isåfall om det är sant att huvudet är stort då :rofl:

Hans pappa är: Gammur fra Gerdum
Hans mamma är: Gygja fra Bakkakoti

Här är bild på hans huvud :)
DSC00033.jpg

Sv: Häst med stort huvud

Om Hervar har man hört att han hade stort huvud och hängande öron!

Svårt att se om din har stort huvud när man inte ser resten av kroppen.

Min har stort huvud efter farfar.

Sv: Häst med stort huvud

Ja, det är klart :) Alla säger att han ser ut som en älg, för att han har så långt, stort huvud :) Men jag tycker om han i alla fall :rofl:
Tycker det är kul att andra i hans stam har likadant.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 690
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 527
Senast: Gunnar
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 616
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I måndags fick jag något smärre bryt. Min hjärna gick in i superstressläge och det bara snurrade i skallen av alla saker jag är uppbokad...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka