Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Filmen går inte att se på mobilen men på dator fungerar den för mig.
Håller tummarna för att din häst blir bättre!
Jag kan se filmen du lade in redan i första inlägget och visst har hästen svårt att gå men inte så jobbigt som flera upplever det i tråden ? Självklart har den ont men du får ju som sagt ha kontakt med veterinärerna hur det verkar osv ingen annan än du och de kan ju bedöma utifrån situation .
Kötthovskada läker oftast men tar som sagt Tid . Utifrån bilder du visar ser det inte gravt ut jmf med hur illa det kan vara och ändå läka fint även om det tar tid som sagt .
Och av hovfrakturer också.Håller med faktiskt. Hästen är halt, absolut! Men sådär halta blir dom ju av hovbölder också.
Och av hovfrakturer också.
Och av hovfrakturer också.
Oj, inte mer än så? Jag förväntade mig att halva hornkapseln skulle varit borta. (de kan klara även det bra...)Hej!
Ja det där är hans bra skritt för tillfället och det har nog aldrig hänt förr att jag behöver be honom att faktiskt röra sig. Det gör väldigt väldigt ont i mattehjärtat .
Så här såg det ut när gipset kom av på kliniken igår, den blöta sidan närmast strålen är det "tak" över, eller hur man ska förklara. Det är blottad kötthov där under också..