G
genomskinlig
Hej!
Jag undrar vilken linje/utbildning man går för att bli häst massör?
Nån som vet?!
Jag undrar vilken linje/utbildning man går för att bli häst massör?
Nån som vet?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mystix skrev:Axelssons låter jättebra tycker jag!
Men var försiktig med att låta din häst få massage. Vi skulle köpa en häst, men vi fick inte för att han hade fått sånna problem efter att ägarens kompis (som utbildar sig till hästmassör) masserat honom. Jag blev jätteledsen och började storgråta och ville inte prata på en hel dag! Du kan tänka dig...![]()
Men nu har vi hittat en ny häst som vi kanske ska åka och provrida, och det känns jättebra!![]()
Mystix skrev:Axelssons låter jättebra tycker jag!
Men var försiktig med att låta din häst få massage. Vi skulle köpa en häst, men vi fick inte för att han hade fått sånna problem efter att ägarens kompis (som utbildar sig till hästmassör) masserat honom. Jag blev jätteledsen och började storgråta och ville inte prata på en hel dag! Du kan tänka dig...![]()
Men nu har vi hittat en ny häst som vi kanske ska åka och provrida, och det känns jättebra!![]()
bipsiebop skrev:Axelssons är enklast om du vill utbilda dig då det går att få ekonomiskt stöd när du går där.
.
golden_tinka skrev:Har tidigare lärt mig axelssons hästmassage, men den är ingentin emot vad Svensk Genuin Massage som du lär dig på STUAB är!