Häst m hög manke!!

B

**BORTTAGEN**

Hej! Min väns häst har en väldigt hög manke, jag har sett ngn gång en sadelunderlägg som var upphöjt eller speciellt för hästar m hög manke. Ngn som vet vad det heter, o var man kan få tag på en sådan. Jag har kollat runt på många sider ute på Internet men inte lyckats hitta ngn sådan som jag menar. Hjälp mej! så jag kan fixa fram en sådan, som jag kan använda när jag rider hennes häst.
Mvh K

Har sett att TL Trico har en pad för hästar med hög manke. Har man inte råd att byta sadel kan det väl vara en idé att pröva. Adress: www.tltrico.com

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 675
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 085
Senast: liiinnea
·
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 789
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 681
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V