Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vi svarar inte älgen nå mer nu, vi skriver med varandra och såna som skriver vettiga komentarer nu. tycker detta börjar gå för långt, vill inte få denna tråd förstörd också bara för "tanten " inte tycker vi är tillräckligt bra i hennes ögon .
Nu ska du få lära dig vad personangrepp är..
är du dum på riktigt eller har du övat?[/
orelevant vad han gör i frankrike. I det här landet klassas hästen som fordon ska framföras enligt gällande trafiklagar.
Hördu, det här är rent av fånigt.
Du har kass attityd till säker hästhantering, och det kommer (sannolikt) att bli bättre när du blir vuxen. Synd bara om det ska krävas en olycka innan du förstår att det inte är en slump att hästar bör hanteras på ett visst sätt för maximal säkerhet. Det är flera som gjort misstagen innan dig, lär av det istället för att utmana ödet.
Typiskt exempel på det jag kallar för "svartahingsten-komplex", innebär att man tycker att "ens egen lilla snuttipluttiga häst aaaaldrig skulle kunna skada en, den kan minsann vara lös i stallet och stegra och inte behöver man grimskaft när man leder heller, för jag och min häst har en speciell relation och jag litar så mycket på hästen! INGEN annan kan förstå den så som JAG!"
En häst är en häst och man ska inte bli slapp med säkerheten och börja lita på dom för mycket, då blir det incidenter direkt. Tror alla som har varit med i hästvärlden ett tag här inne kan hålla med om detta.
Vem är du egentligen? Nyss var du djurskyddsinspektör och sen kommer denna tråden... Hmm.
det kallas horsemanship att hantera hästen på ett säkert och sportsligt sätt.
Finns ingen säkerhet med lösa hästar.
får man inte fjanta sig på ett forum på internet bara för man är DJURINSPEKTÖR ?
så seriöst tar vi inte internet här i skogarna
Du och TS uppträder otroligt barnsligt. Ganska respektlöst mot de som vill diskutera hästhantering på ett seriöst sätt i tråden och föröker förmedla sina erfarenheter och kunskaper.
Patetiskt
Faktum är att de enda som kastat skit är TS.
Bukefalos ÄR ett seriöst forum.
Antingen tar man seden dit man kommer eller så kanske det vore bättre att "hänga" någon annanstans?