häst efter D-day

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ananas84
  • Startdatum Startdatum
A

ananas84

brukar de växa sent? har hört ngt om det.. Är lite intresserad av en 2 åring efter d-day, som är väldigt liten just nu kanske runt 154 eller ngt. har ädel mamma som inte är så stor.

Sv: häst efter D-day

Hej!
Har själv en 2-åring efter D-Day som också är av det mindre slaget, faktiskt 154 cm han med. Det är inte min häst du har tittat på, eller? ;)
Hans mamma var också liten ca 153 cm, skulle tro att min pålle slutar på ca 160+ cm. Hoppas de växer sent! :D

MVH / Fia

Sv: häst efter D-day

haha, nej då det var inte din :D okej, ja vill ha en häst som är lite över 160 bara, är inte så stor själv :p Det är en fin häst iallafall så ja får väl se ;)

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: Freazer
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 815
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar