Hårvårdsprodukter?

eyz

Trådstartare
Mitt hår är glest och växer fruktansvärt långsamt, hur jag än försöker stimulera hårsäckarna genom massage, peeling och diverse dyra produkter så hjälper det inte. :(

Här är en bild på eländet. Det är så pinsamt att jag inte fattar hur jag kan visa bild här men men...

kzH1cQs.jpg


Finns det någon som lyckats påverka växtligheten? Hur har du gått tillväga? Har du peppande bilder för styrka mig i hoppet om en varm och gosig päls inför vintern?
 
Sv: Hårvårdsprodukter?

Har du rakat benen mycket tidigare?
Vet att i alla fall hästar kan få pälssättningsstörningar om man klippt dem mycket, det löser sig oftast med "vila" från klippning :p
 
Sv: Hårvårdsprodukter?

Vet du, jag tänkte inte alls på att du skulle vara speciellt tunnhårig när vi sågs! Det är nog bara du som tänker på det. Men jag förstår att det är jobbigt ändå. :( du kanske kan ringa sjukvårdsrådgivningen? :D
 
Sv: Hårvårdsprodukter?

"Hej, mina hårsäckar är döda. Jag fryser. Hjälp."?

Vi kom ju aldrig till second base så det är ju inte så konstigt. :(
 
Sv: Hårvårdsprodukter?

Nej. :( här vandrade jag i tre år genom sibirisk tundra, dödade en skolklass och gick gnaga av min hand, och så möts jag av tunnhåriga ben när jag väl kom fram? Är det konstigt eller? :( :( :(
 
Sv: Hårvårdsprodukter?

Tack för tipset! :D

Tråden är lite av en reaktion på den tråden.
 
Sv: Hårvårdsprodukter?

Hårtransplantation. Sånt där betalar säkert landstinget om du mumlar någonting om bestående psykiska och fysiska men.
 
Sv: Hårvårdsprodukter?

Men! Gråt inte i tråden ffs! :mad:


...gör det i smyg hemma, som alla andra! Nettikett schvettikett vettu! :D
 
Sv: Hårvårdsprodukter?

Bra idé. Kunde jag lura min mamma att jag var sjuk som barn så är landstinget rena barnleken. Och går de inte med på det trots allt så nöjer jag mig med psykiska och fysiska män.

Brölis: I would do anything for love, but I won't do that.
 
Sv: Hårvårdsprodukter?

Alltså jag ber så hemskt mycket om ursäkt men... jag tycker faktiskt att det är lite äckligt med så lite hår :crazy::wtf:
 
Sv: Hårvårdsprodukter?

Jag försökte värma termometern på lampan en gång. Blev för varmt, hon hade inte gått på det. Åkte till skolan istället.



//gråter ut om min svåra ungdom :cry: :cry: :cry:
 
Sv: Hårvårdsprodukter?

Om du utsätter dig för tillräckligt mycket kyla kanske kroppen fattar att den ska sätta mer hår :idea: Shorts på!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp