Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt hår växer som ogräs så ångrar man sig kan man alltid låta det växa ut igen. Men jag var redigt trött på min kalufs så det var skönt att bli av med det. Det är lite ovant just nu men jag vänjer mig nog. Så här kort har jag aldrig haft.Modigt att du vågade klippa så mycket
Det där klär dig jättebra och jag förstår att du tycker att det är skönt!
WOW!Ok. Här kommer bilden och så hojtar jag på @tanten som också var nyfiken.
Håret har pallat både en ridtur och en natt i sängen. Tiden det tog att fixa i morse var väl under en minut eller så. Jag har inte en droppe hårspray i barret. Det enda som använts är arganolja som sattes i igår.
Jag ser väl inte ut som någon muntergök men strunt samma.
Men jag börjar visst se lite gammal ut. Hur gick det till? Jag är ju bara 20 .
Jag kan i alla fall konstatera att håret är så mycket bättre nu, men grunnar lite på om det är något som behöver justeras till nästa gång. Lite längre bak kanske, fast inte längre ner än till nacken i alla fall?
Glad för din skull. Grattis.Jag kan i alla fall konstatera att håret är så mycket bättre nu
Grymt snyggt! Du passar jäkligt bra i kort hår, ju.Ok. Här kommer bilden och så hojtar jag på @tanten som också var nyfiken.
Håret har pallat både en ridtur och en natt i sängen. Tiden det tog att fixa i morse var väl under en minut eller så. Jag har inte en droppe hårspray i barret. Det enda som använts är arganolja som sattes i igår.
Jag kan i alla fall konstatera att håret är så mycket bättre nu, men grunnar lite på om det är något som behöver justeras till nästa gång. Lite längre bak kanske, fast inte längre ner än till nacken i alla fall?
Det blev ju skitsnyggt på ren svenskaOk. Här kommer bilden och så hojtar jag på @tanten som också var nyfiken.
Det är lite gråtrist så jag tänkte färga. Däremot vet jag inte hur man gör slingor. Jag färgar alltid själv då jag är extremt kräsen med vad jag har i håret. Santes hårfärg är nog den enda som håller måttet ur innehållssynpunkt.Det blev jättesnyggt! Förstår att du är nöjd
Vill du göra något kul kan du alltid lägga i lite slingor, färg livar alltid upp.
Ge dig inte på slingor själv bara, det blir bättre hos en frisör.Det är lite gråtrist så jag tänkte färga. Däremot vet jag inte hur man gör slingor. Jag färgar alltid själv då jag är extremt kräsen med vad jag har i håret. Santes hårfärg är nog den enda som håller måttet ur innehållssynpunkt.
Ok. Då får jag låta bli helt. De har inte produkter jag litar på.Ge dig inte på slingor själv bara, det blir bättre hos en frisör.
Det är lite gråtrist så jag tänkte färga. Däremot vet jag inte hur man gör slingor. Jag färgar alltid själv då jag är extremt kräsen med vad jag har i håret. Santes hårfärg är nog den enda som håller måttet ur innehållssynpunkt.
Det är lite gråtrist så jag tänkte färga. Däremot vet jag inte hur man gör slingor. Jag färgar alltid själv då jag är extremt kräsen med vad jag har i håret. Santes hårfärg är nog den enda som håller måttet ur innehållssynpunkt.
Ja. Skicka gärna tips så får jag tänka något varv.När du är i Stockholm kan du besöka en ekofrisör om du vill. Vet om några stycken, vill du ha tips?
Ja. Skicka gärna tips så får jag tänka något varv.
Jag kollade priserna och blev tyvärr avskräckt. Jag hittade även priserna för den andra salongen som @athena_arabians länkade till och det är också helt utanför budget. Tyvärr. Och jag tror väl ingen har så lågt pris att jag kan tycka det är okej.
Fast visst kan man slinga själv? Det vet jag de som gjort.Jag kollade priserna och blev tyvärr avskräckt. Jag hittade även priserna för den andra salongen som @athena_arabians länkade till och det är också helt utanför budget. Tyvärr. Och jag tror väl ingen har så lågt pris att jag kan tycka det är okej.
Jag får nog fortsätta färga själv och strunta i slingorna. Det är inte försvarbart att lägga så stora pengar på håret när jag har betydligt viktigare saker att lägga pengar på.
Möjligt att man kan, men jag vet inte hur man gör. Örtfärgen jag använder beter sig inte heller som traditionell hårfärg.Fast visst kan man slinga själv? Det vet jag de som gjort.
Jag googlade och hittade deras hemsida. Tyvärr är även de för dyra. Dessutom ligger Karlskoga på tok för långt bort. Så det faller tyvärr av två anledningar.Salong Klorofyll i Karlskoga är eko-frisör också.