För att inte sabba håret inför en klippning genom att klippa det för kort nu. Jag vill ha en riktig frisyr. Inte bara kort lugg, långt hår. Jag är så trött på det.
Jo jag förstår det. Men har du förtroende då för fittkärringfrisören?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att inte sabba håret inför en klippning genom att klippa det för kort nu. Jag vill ha en riktig frisyr. Inte bara kort lugg, långt hår. Jag är så trött på det.
Nej, men har ingen aning om vart jag ska vända mig. Med långa avstånd till närmaste orterna och kontorstider på jobbet så är det knepigt. Jag måste typ alltid pressa in allt på fredag klockan 5. Möjligen kan lördag funka om det är öppet då. Alla har stängt på söndagar. Och hårhelvetet ska av långt före fredag.Jo jag förstår det. Men har du förtroende då för fittkärringfrisören?
På höger bild är håret som det brukar vara när det är nytvättat (förutom att luggen är för lång). Tycker du det ser platt ut?
På vänster sida har jag bara dragit luggen bakom öronen. Och ångesten ligger i att jag uppenbarligen är ful med yvigt hår. Det är liksom risigt. Så nu försöker jag hantera det så som fittkärringsfrisören tycker för det går inte längre att ha det yvigt för att det är för långt.
Jo, men jag är rädd för att sabba för en framtida klippning då jag ska ha en frisyr om håret är för kort. För håreländet ska av så snart jag bara lyckas få en tid.
Nej, men har ingen aning om vart jag ska vända mig. Med långa avstånd till närmaste orterna och kontorstider på jobbet så är det knepigt. Jag måste typ alltid pressa in allt på fredag klockan 5. Möjligen kan lördag funka om det är öppet då. Alla har stängt på söndagar. Och hårhelvetet ska av långt före fredag.
Nej, jag är inte trevlig och har inte påstått det heller. Hela min familj anser att jag är en rövhatt. Det är bara en tidsfråga innan resten av världen kommer på det.Nu är jag väl grinig och kanske borde kolla åt ett annat håll i stället för att bry mig men ärligt talat, att kalla någon för fittkärringfrisör för att denna inte tycker som du eller inte förstod din stil är inte helt trevligt.
Nej, jag är inte trevlig och har inte påstått det heller. Hela min familj anser att jag är en rövhatt. Det är bara en tidsfråga innan resten av världen kommer på det.
Det där har malt i mitt huvud sedan i vintras och biter mig i arslet dagligen. Det har blivit värre sista tiden. Och det som har hänt den här helgen är att luggen blivit outhärdlig så att det inte går längre. Så förutom allt annat så känner jag mig ful också.Stopp nu. Du drar ner dig själv ännu längre.
Har det hänt något precis idag/igår? Men du bör ta ett par dagar off från jobbet, annars kan det bli ännu värre. Andas, ät, yoga och försök sova.
Jag måste hålla hjälmen med båda händerna när jag tar på mig den då den har inlägg som inte fäster som de ska i kardborrarna, så jag vet inte hur jag ska lyckas få in håret under hjälmen samtidigt. Sen är ju håret i vägen även när jag snickrar, när jag jobbar i trädgården, när det blåser, när det är varmt och diverse andra tillfällenKan du inte föra luggen åt sidan och ta håret som om du skulle göra en låg tofs, snurra ngt varv och vik upp, in under hjälmen? Enkelt och lätt utan klämmor och skit.
Jag måste hålla hjälmen med båda händerna när jag tar på mig den då den har inlägg som inte fäster som de ska i kardborrarna, så jag vet inte hur jag ska lyckas få in håret under hjälmen samtidigt. Sen är ju håret i vägen även när jag snickrar, när jag jobbar i trädgården, när det blåser, när det är varmt och diverse andra tillfällen
Fast jag har ju ingen hand ledig när jag tar på hjälmen?Brukar luta mig fram och dra på hjälmen med ena handen samtidigt som jag håller i håret med andra eller hur jag ska förklara
Hade nog klippt lugg igen om jag var du och inte ville använda klämmor osv. Min lugg är jämnlång med mitt hår men håret är tjockt så det stannar inte bakom örat ändå vilket är störigt det också. Kan du inte använda scarf när du snickrar och sånt?
Fast jag har ju ingen hand ledig när jag tar på hjälmen?
Jag provade scarf tidigare idag och avskydde det. Det var svårt att få på då håret och scarfen trasslade och resultatet blev eländigt. Jag vill inte hålla på att mecka med håret mer än max en gång om dagen, så att hålla på och jiddra med en scarf på och av, är inte min grej.
Tror inte håret kommer att funka hur du än gör just nu. Du projicerar bara all skit på håret.För att inte sabba håret inför en klippning genom att klippa det för kort nu. Jag vill ha en riktig frisyr. Inte bara kort lugg, långt hår. Jag är så trött på det.
DET DÄR ÄR INTE SANT.Nej, jag är inte trevlig och har inte påstått det heller. Hela min familj anser att jag är en rövhatt. Det är bara en tidsfråga innan resten av världen kommer på det.
Du är väl inte livegen? Du måste väl också kunna ta någon/några lediga timmar då och då? Vissa adminuppgifter kan inte göras när som helst (som t.ex. om tanken är att man bemannar en telefon vissa timmar), men många går ju att fixa både före och efter normala kontorstider. Du gör ditt liv mycket svårare än det ska behöva vara!Nej, men har ingen aning om vart jag ska vända mig. Med långa avstånd till närmaste orterna och kontorstider på jobbet så är det knepigt. Jag måste typ alltid pressa in allt på fredag klockan 5. Möjligen kan lördag funka om det är öppet då. Alla har stängt på söndagar. Och hårhelvetet ska av långt före fredag.
Luta huvudet kraftigt bakåt, stryk håret bakåt, är det något som envisas med att ligga över ögonen så använd hjälmens nack-sida till att stryka det bakåt medan du tar på den.Jag måste hålla hjälmen med båda händerna när jag tar på mig den då den har inlägg som inte fäster som de ska i kardborrarna, så jag vet inte hur jag ska lyckas få in håret under hjälmen samtidigt. Sen är ju håret i vägen även när jag snickrar, när jag jobbar i trädgården, när det blåser, när det är varmt och diverse andra tillfällen
När tre personer vänder en ryggen samtidigt så är det mycket svårt att tro att jag kan vara något annat än en skitstövel. Det är 8 månader sedan.DET DÄR ÄR INTE SANT.
DU ÄR TREVLIG - om nu just trevlig är något att sukta efter.
Du skjuter på dig själv oavbrutet nu. Det är en klar och tydlig sjukdom som talar.
Du behöver hjälp.
När tre personer vänder en ryggen samtidigt så är det mycket svårt att tro att jag kan vara något annat än en skitstövel. Det är 8 månader sedan.