Härjedalsritten

Sv: Härjedalsritten

neywaz skrev:
jag har hört två som skall rida 95 km, så minst tre blir ni iaf ;)

Undrar vilka som rider NM klassen :)

Aha...det är ju här du håller till förståss :) Att jag inte tänkte på det. När är det denna ritten är? Eller kanske den varit nu när jag svarar på detta inlägg. Glömde kolla datum när det var skrivet :o

Förresten....är inte du med på någon av alla bilderna här:
http://medlem.spray.se/anderswittur/

Senast ändrad av en moderator:

Hej hej!!!

Jaa självklart sitter jag här ;) :D Härjedalsritten går nu i helgen som kommer.

Nej, jag är inte med på någon av bilderna (tror jag) Lyckas visst aldrig vara i vägen för någon kamera hahahha :D

neywaz skrev:
Hej hej!!!

Jaa självklart sitter jag här ;) :D Härjedalsritten går nu i helgen som kommer.

Nej, jag är inte med på någon av bilderna (tror jag) Lyckas visst aldrig vara i vägen för någon kamera hahahha :D

Hihi...jag tror du finns med men vill inte tala om det :d Det var ju sååå många bilder på den länken.

Hörs!!

Nää jag har inte hittat mej iaf ;) Det finns en bild på mig på min hemsida, titta på den och se sen om du ser nån som liknar mig på korten så får du gärna säga till ;)

neywaz skrev:
Nää jag har inte hittat mej iaf ;) Det finns en bild på mig på min hemsida, titta på den och se sen om du ser nån som liknar mig på korten så får du gärna säga till ;)

Aa...jag ska kolla. Ska sätta på mig ett par glasögon ;)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 288
Senast: Lady_S
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 294
Senast: Elo
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 444
Senast: Grazing
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 376
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar