Härjedalsritten

CosmicQueen

Trådstartare
Vilka här ska rida Härjedalsritten om 2 veckor och vilken klass ska ni rida? Nyfiken... :D

Jag och Queen ska ge oss på 95 km, vi får väl se hur det går... ;)

Sv: Härjedalsritten

jag har hört två som skall rida 95 km, så minst tre blir ni iaf ;)

Undrar vilka som rider NM klassen :)

Såg nu att dom har efteranmälan tom 30 juni, misstänker att det är väldigt få anmälda. :( Men antar att det inte ställs in då det är NM klass eller? Hoppas inte det iaf.

ja DET kan man ju hoppas (inte)... att de går och arrangerar NM och allt, vore väldigt trist om det var få anmälningar!!! :crazy:

Men det har väl stått i propositionen hela tiden att det är efteranmälan tom 30 juni. Så det är väl inget som har tillkommit nu det senaste eller?

Hej!

Lady och jag ska också starta 95! Vi syns i Sveg! /Kamilla

Jag kommer att starta 65 då Spirre inte har gått en tävlingsmeter på två år... Det var ju meningen att han skulle ha gått åtminstone en ev två ritter i vår men nu blev det ju inte så.

Hoppas alla klasser blir av!

/Camilla

Ja, det brukar ju inte vara alltför många som dyker upp i Sveg, trist nog. Men i år har de dragit ner på antalet klasser rejält så man kan hoppas på att alla blir av iaf. NBM-klassen tar jag för givet att den blir av.

Den klass som ligger risigt till är ju 95 km som blir mellanklass, men då det är två i tråden och ytterligare 1-2 som vi vet om så blir nog även den av!

/Camilla

810110 skrev:
Men det har väl stått i propositionen hela tiden att det är efteranmälan tom 30 juni. Så det är väl inget som har tillkommit nu det senaste eller?

Ojdå, har det d, då har jag missat det. :o

Camilla_H skrev:
Jag kommer att starta 65 då Spirre inte har gått en tävlingsmeter på två år... Det var ju meningen att han skulle ha gått åtminstone en ev två ritter i vår men nu blev det ju inte så.

Hoppas alla klasser blir av!

/Camilla

Men roligt att ni kommer till start du och Spirre iaf. :)

Schh!! Inte så högt så att Spirre hör - jag försöker låtsas som att vi inte alls ska iväg och tävla för då kanske han missar att göra en salto i hagen, dra på sig syfilis eller andra ovanliga häståkommor... ;)

/Camilla

Ja just ja, det är ju nästan 2 veckor kvar och mkt kan hända innan dess... :angel: Håller dock tummarna för att inget sådannt ska hända...

Har ni sett att alla utom NBM-klassen blir uppstallade utanför anläggningen? Kul att så många har anmält till NBM, men trist för oss andra för jag tycker det är skönt att vara på plats på morgonen och ha tillgång till boxen under dagen. Sveg måste bygga ett stall till... ;)

Men jag undrar när startlistorna kommer?

/Camilla

Hm, ja det var ju lite trist. :( Bökigt att transportera igen efter vet besikningen på fredagen samt att transportera dit tidigt på morgonen, för jag gissar starten går tidigt för 95 km. Jaja, men kul att dom fått in så många anmälningar förståss. :)

Hoppas dom lägger ut startlistor & ryttarmeddelande snart. :bump: :bump:

Jodå, det är på gång. Jag mailade och frågade och fick till svar att det ska vara på hemsidan före helgen :) /Kamilla

Nu har ryttarmeddelande kommit ut...hm...inte många anmälda i klasserna förrutom NM direkt. Där det är imponerande 29 stycken.
I dom andra klasserna bara 4, 5 resp 6 stycken.
Inga startlistor har dock kommit ut ännu.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 288
Senast: Lady_S
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 294
Senast: Elo
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 444
Senast: Grazing
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 376
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar