Glamoroza ox
Trådstartare
Stackars dottern!
Hon hade igår ont i magen & hade ont när hon skulle kissa.
(Vet inte när på dagen detta började eftersom jag jobbade och var inte hemma förräns vid 17-tiden.)
Tyckte så synd om henne när hon satt på toa & plötsligt började gråta för att det gjorde så ont att kissa.
Hon "klagade" på att hon hade så ont i magen emellanåt, visste inte vad jag skulle göra så jag sa till henne att lägga sig brevid mig i soffan en stund..
Sedan när det var dax för henne att sova så gick vi in & bytte till nattlinne & läste saga.. Gick bra & lugnt..
Låg kvar brevid henne för att det verkade lugna henne lite..
När hon nästan hade somnat fick hon antagligen värsta magknipet för hon började storgråta & så kom världens kräkning
Visste inte att en så liten kunde ha så mycket i sig!
Och så fortsatte det några ggr under natten.
Men nu på morgonen så var hon frisk (i hennes ögon).
Inte kräks en enda gång. Medtagen, javisst! Vem är inte det ?!
Har inte ont när hon kissar Det är detta jag är mest konunderad över !????
Vad var det som gjorde att hon hade hade så ont då som har släppt nu när hon fick tömt systemet?
Hon hade igår ont i magen & hade ont när hon skulle kissa.
(Vet inte när på dagen detta började eftersom jag jobbade och var inte hemma förräns vid 17-tiden.)
Tyckte så synd om henne när hon satt på toa & plötsligt började gråta för att det gjorde så ont att kissa.
Hon "klagade" på att hon hade så ont i magen emellanåt, visste inte vad jag skulle göra så jag sa till henne att lägga sig brevid mig i soffan en stund..
Sedan när det var dax för henne att sova så gick vi in & bytte till nattlinne & läste saga.. Gick bra & lugnt..
Låg kvar brevid henne för att det verkade lugna henne lite..
När hon nästan hade somnat fick hon antagligen värsta magknipet för hon började storgråta & så kom världens kräkning
Visste inte att en så liten kunde ha så mycket i sig!
Och så fortsatte det några ggr under natten.
Men nu på morgonen så var hon frisk (i hennes ögon).
Inte kräks en enda gång. Medtagen, javisst! Vem är inte det ?!
Har inte ont när hon kissar Det är detta jag är mest konunderad över !????
Vad var det som gjorde att hon hade hade så ont då som har släppt nu när hon fick tömt systemet?