HÅRD MAGE ????

T

tjipp

En sa till mej att stoet hade hård mage och att hon inte kände några sparkar vad betyder det hon gick sen utan att förklara sig hennes sto föla förra året ???? jag har känt sparkar hon ska föla i juni "förstföderska" är pigg och äter bra..vet inte om hon mena nåt neg eller pos.människor är konstiga ibland ??

Det är alltså ditt sto som ska föla i Juni (förstföderska)?

Man känner (ser) inte alltid sparkar från fölet, de ligger och sover mycket.. en del är jättesprattliga ibland och andra inte.

Magen kan vara liten eller stor.. mjuk eller hård, men kommer garanterat att öka i omfång framöver!

Ta det lugnt.. bry dig inte om vad h*n sa, det kommer nog en fin fölis i Juni!! :)

Tack ! Bia du förstod vad jag mena tacksam för ditt svar det lugnade med eller utan punkt.. Kram på dej##

Liknande trådar

Hundhälsa Oskar har ibland skov med rejält hård mage. Som nu. Jag ger ibland paraffinolja som ju inte tas upp av kroppen. Hjälper marginellt.Han...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 139
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 119
Senast: Bison
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 756
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 464
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar