håranalys

Sv: håranalys

Då e det nog som så att hon får tuggbehovet tillfreds å vill ha smakbehovet tillfreeds istället :D

Du får nog åka ut i skogen å ta ner några grenar å hänga upp för smakens skull :)

ja hon visar det även i ridningen (försöker skicka mig år h*te riktning: rakt ut i skogen) :angel:

Då måste jag säga att du verkligen gett totto alla förutsättningar för att trivas! Vad svårt. Du får mura boxväggar av tegel som är så inne hos toppryttarna nu.

ja hon sparkar ju inte i väggarna så det skulle kanske funka :p

hon biter ju inte på de två väggarna som är av sten så :angel:

Nä, det tror jag det! :) Det kanske är lite väl raspigt att gnaga på...

Haha så gjorde iaf inte min. Hon satte tvärvägrar åsnan i sig när man skulle göra bakdelsvändningar, framdelsvändningar å skänkelvikningar. Måste jag ens säga att jag köpte henne på ridskola likosm, där ältar man ju sådant dagarna i ändan. Så hon kickade när man la på spöet eller bockade m.m. istället för att bara flytta på sig. Vilket hon kan gallant från marken :rofl: Visst e dom för söta...

Liknande trådar

Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
346
Senast: Malva1978
·
Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 448
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Sryoqwe
·
Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
882
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix