Hår-tråden

@niphredil går det inte att ta lite saltvatten från havet och använda som saltvattenspray? Borde ju ge liknande resultat:D men du får vara försiktig så du inte får en massa hajar eller maneter i håret:idea:
Hahahaha åh, men en manet på huvudet kanske inte vore fel, har den långa tentakler kan det ju se ut som hår, liksom.

...heter det tentakler på maneter..?

@Hedinn Kul att min olycka kan roa andra i alla fall! :p :D Själv är jag mer inriktad på påse-över-huvudetstilen :up:

@niphredil problemet när man klipper det hemma själv på eget bevåg bara så rakt av blir ju tyvärr inte så mycket frisyr av. Be någon frisör rätta till det med att klippa upp delar av håret så kommer det bli bättre!

@nexxa Tro mig, jag är väl medveten om vad problemet med att klippa sig hemma är ;)

Grejen är att jag är högst osugen på att gå till en frisör eftersom jag omöjligt kan hitta en som talar engelska. Litar inte på att det blir rätt när det ska gå genom min sambo liksom, risken att nåt blir fel på vägen är så överhängande.

@nexxa Tro mig, jag är väl medveten om vad problemet med att klippa sig hemma är ;)

Grejen är att jag är högst osugen på att gå till en frisör eftersom jag omöjligt kan hitta en som talar engelska. Litar inte på att det blir rätt när det ska gå genom min sambo liksom, risken att nåt blir fel på vägen är så överhängande.

Meh, du snackar väl spanish like a god nu? För övrigt är du apsnygg. Punkt.
Sen har jag förvisso inte sett Snapefrillan då jag missade bilden, men svårt att tro att du kan va osnygg, liksom.

Sen har jag förvisso inte sett Snapefrillan då jag missade bilden, men svårt att tro att du kan va osnygg, liksom.
Agreed! Jag missade också bilden, men jag tror att du har rätt på alla punkter.

Dessutom har väl @niphredil tidigare hävdat att hon haft Gollum-frilla, och då tänker jag att Snape-frillan bör vara ett rejält lyft.

Haha, nä inte precis. Jag kan prata, vilket är suveränt bra efter så kort tid, men inte så pass att jag kan förklara exakt hur jag vill ha mitt hår. Och tack kära du, men tro mig - osnygg är jag bra på att vara.

Dessutom har väl @niphredil tidigare hävdat att hon haft Gollum-frilla, och då tänker jag att Snape-frillan bör vara ett rejält lyft.
Jag saknar Gollumfrillan kan jag säga. ÅÅÅÅH så jag ångrar att jag någonsin klagade på den :(.

@Wingates
Enda problemet är mitt överhår som är en helt annan kvalité och bara blir en fluffig, konstig boll oavsett hur ickeslitet det är :mad:

Om jag var du så skulle jag gå och klippa mig ordentligt på en salong :up:

Sen tror jag du skulle passa superbra i en "jordgubbsröd" (??) färg :)
namnlost-1_53513ce89606ee6529408f70.jpg

Om jag var du så skulle jag gå och klippa mig ordentligt på en salong :up:

Sen tror jag du skulle passa superbra i en "jordgubbsröd" (??) färg :)
namnlost-1_53513ce89606ee6529408f70.jpg
Ni skriver, jag lyder, haha. Köpte en sådan hårfärg idag :D Färgar ikväll!

Kan för övrigt meddela att lockarna blev BETYDLIGT starkare efter att ha klippt...

img_0917_535164bf9606ee0158fee878.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
879
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 198
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
512
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 895
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar