Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså. Jag är väldigt svår när det gäller ljud på riktigt. Inte alla ljud, men väldigt många olika. Det är tydligt att jag hanterar ljud sämre än "vanliga" mänmiskor som säger sig vara ljudkänsliga.Men det är bara ett skak på asken, en rörelse. Inte något maraccasspelande.
Samma med grilltången. Två klapper - och inte högt. Det är inte ljudet man är ute efter.
Jag tror jag omedvetet kollar så det är tillräckligt med tändstickor i asken.
Öppna den?Ja, jag vill ju veta om det finns tändstickor i asken.
Det går fortare att skaka till den + att det bekvämt kan göras med en hand.Öppna den?
Bara en tanke...
Ja men det hjälper inte ATT jag vet - jag skakar ändå, verkar det somJa, jag vill ju veta om det finns tändstickor i asken.
Jag vet att jag också hade slängt den och jag tror faktiskt att de allra flesta hade gjort det, men skaket är som en automatisk grej.Jag skakar inte varken tändstickor eller någon annan rasslig ask. Vet att jag hade slängt asken om jag hade tömt den vid föregående tillfälle och skulle bli mycket förvånad om det visade sig att jag hade umgåtts med någon som inte gjorde likadant.
Men det är bara ett skak på asken, en rörelse. Inte något maraccasspelande.
Samma med grilltången. Två klapper - och inte högt. Det är inte ljudet man är ute efter.
Jag tror jag omedvetet kollar så det är tillräckligt med tändstickor i asken.
Ja, dom som lägger tillbaks använda tändstickor i asken borde straffas med risbastu.Perfekt sett att kolla. Besvikelsen är dock stor när vissa på jobbet lägger tillbaka redan brända i asken...
Men dom funkar ju aldrig eftersom gasen tar slut typ innan man hunnit börja använda demDet som förvånar mig med den här tråden är att det faktiskt finns folk som fortfarande använder tändstickor. Man bränner sig ju bara...
/tanten - beroende av braständare.
Om jag dricker något ur en burk och det är ungefär mindre än hälften kvar - då skakar jag lite i sidleds för att känna hur mycket det är kvar. Kanske för att inte göra mig själv besviken om det när jag dricker visar sig vara mycket mindre än jag trodde Eller för att slippa känna sig dum när man försöker dricka ur en tom burk!
Snusdosan skakar jag också utan att tänka på det.
Åh detta läskburksskakande gör mig VANSINNIG! Min sambo gör det efter varje liten sipp hen tar och varje gång frågar jag "varför gör du sådär?". Varje gång svarar hen "för att skaka loss läsken från kanterna".
Leder till förhållandekris varje gång!