Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag också...Nej.
Men av någon outgrundlig anledning skakar jag grädden innan jag häller ur den. Avkomma gör likadant och har inte heller någon förklaring till varför.
JeppSamma här, och sån grilltång ”klappar” (tappat ordet men alla vet säkert vad jag menar) jag alltid med.
Samma här fast anledningen är inte så outgrundlig. När grädden står ett tag så blir det en fetare, fastare kaka på toppen. Skakar man kartongen så blandar man iallafall ner denna en aning i resten av grädden.Nej.
Men av någon outgrundlig anledning skakar jag grädden innan jag häller ur den. Avkomma gör likadant och har inte heller någon förklaring till varför.
@karamelldrottningen Säker på det?Aldrig gjort. Är inte så skakig av mig.
Hahaha JA!!Samma med tänger, typ sallads-tång. Man provar dem i luften när man tar upp dem ur lådan innan man använder dem
Jag är jätteljudkänslig. Men jag gör det ändå! Varför vet jag inte.Är det sant?
Jag har tolkat det som en ovana andra har. Andra är i det här fallet alla som inte är så ljudkänsliga som jag och därför står ut med det där skramlet i onödan.
Ofta är det ju vissa ljud man är känslig för. Inte alla ljud. Jag måste på riktigt verkligen aktivt tänka på att de som åstadkommer sådana ljud som att SKAKA TÄNDSTICKSASKEN antagligen inte gör det för att djävlas med mig. Men jag känner mig helt jagad nu, bara jag tänker på det.Jag är jätteljudkänslig. Men jag gör det ändå! Varför vet jag inte.
Fast ljud som andra åstadkommer är mycket mer irriterande än de egna ljuden...Ofta är det ju vissa ljud man är känslig för. Inte alla ljud. Jag måste på riktigt verkligen aktivt tänka på att de som åstadkommer sådana ljud som att SKAKA TÄNDSTICKSASKEN antagligen inte gör det för att djävlas med mig. Men jag känner mig helt jagad nu, bara jag tänker på det.
Men det är bara ett skak på asken, en rörelse. Inte något maraccasspelande.Jag skakar aldrig på tändsticksaskar eller tablettaskar och klapprar inte med grilltänger! Men jag är nog lite som @Petruska - ogillar/är känslig för onödiga ljud!
Grädde, gräddfil och yoghurt skakar jag, men där är ju orsaken att jämna ut innehållet något (och det skramlar inte)!