Inte en enda. Fast det beror nog mest på att jag (eller vi var ju hela familjen) flyttade vartannat år under nästan hela min skoltid (pga min pappas arbete).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner mig sorgsen eftersom jag tappat kontakten med alla klasskamrater från grundskolan. Några har jag på Facebook men vi har inte kontakt.
Funderar på hur det brukar vara, är det normalt att man tappar kontakten eller hänger man ihop mer eller mindre livet ut? Hur är det för er? (Även med gymnasieklasskompisar).
Samma här. De flesta skulle jag inte känna igen, en del känner jag igen men vi hälsar inte ens när vi råkar på varandra.Inte en enda, varken från grundskola eller gymnasium.
Ingen kontakt överhuvudtaget med någon av dem, inte via fb heller. Att ha gått i samma klass i skolan känns snarare som något som hindrat vidare umgänge än utvecklat det.
Jag känner mig sorgsen eftersom jag tappat kontakten med alla klasskamrater från grundskolan. Några har jag på Facebook men vi har inte kontakt.
Funderar på hur det brukar vara, är det normalt att man tappar kontakten eller hänger man ihop mer eller mindre livet ut? Hur är det för er? (Även med gymnasieklasskompisar).
Konstigt det där, när vi träffades allihop efter så lång tid så var det precis som om vi aldrig slutat grundskolan.
Vi hade skitkul. Fast de flesta av oss gick ju i lekis tillsammans och ingen bytte klass.
(det var på den tiden man gick i skolan på lördagar också )
Samma här , en tjej i klassen är framgångsrik företagare idag och hon sa att hon blev lilla blyga Sofia igen när vi hade återträff , men på ett bra sätt .. Jag anlitar hennes företag idag om jag behöver de tjänsterna ....en kille är racerstjärna, en är högt uppsatt inom svensk näringsliv , en är privatpilot åt en saudiarabisk Prins , en är högt uppsatt chef i Volvokoncernen etc etc ....men när vi träffas är vi 9B .
Jag tycker det är kul
Och det är ju därför man undviker återträffar, när man inte hade trevligt i den klass man gick i...Visst är det . Typ 30-40 år senare och man är samma person som i 9E