Har någon vart med om detta ?

Sv: Har någon vart med om detta ?

Om det är som det ska så ska den komma den 11:e. Skulle vara intressant o höra om nån som testat och inte varit gravid och ändå fått samma resultat som vi med CB.
Jag menar inte får man sitta hos bm i 2 tim o vänta ifall det blir ett pluss.
Håller tummarna för oss alla som vill:)

Ville bara tala om att jag INTE e gravid, jag och min man va så nyfikna så vi kunde inte hålla oss så i köpte ett nytt CB test i går och jag testade i morse och jag är inte gravid :cry:
Ja ja det är bara att fortsätta i sängkammaren :o
och hoppas på att det tar sig någon gång :)
Massa kramar till er alla och lycka till ;)

Det är säkert någe med hormonerna.
Jag skulle ha fått mensen den 24-26 Okt, men nepp ingen mens.

Men CB behöver mkt hormon för att reagera! Du har ju knappt gått 1 vecka över tiden, Hcg-halten är som högst i graviditetsvecka 12.

Min kompis testade oxå neg. med CB, besökde BM neg där oxå. Sen en vecka sneare köpte hon ett till CB och de blev superstarkt.
Ska finnas någon hemsida som heter storkhjälpen. Där kan man köpa ägglossningstest och riktigt känsliga grav-test.

Liknande trådar

Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 527
Gravid - 1år Skriver under anonymt nick. Igår gjorde jag ett grav.test (Preg) som Visade positivt. Ett svagt streck kunde man se. Men vart ändå...
Svar
3
· Visningar
1 255
Senast: Fibusen
·
Övr. Barn Gammal medlem, nytt konto för anonymitet. Jag håller på att noja sönder och letar graviditetssymptom överallt, hjälp :D Jag kan ju...
Svar
10
· Visningar
2 496
Senast: Kaos
·
Gravid - 1år Jag tror det här forumet passar bäst till min fråga, har någon här varit "skengravid"? Jag tänker att hundar ju kan bli skendräktiga och...
Svar
11
· Visningar
7 237
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka