Har någon provat...??

S

SarahA

Hej!

Jag undrar om det är någon som har provat Barnes Buckle, en sorts spännen som fungerar som säkerhet om man skulle ramla av och fastna i stigbygeln? :confused: Spännet fästs mellan stigbygeln och stigläderet och ska på lösa ut om en olycka inträffar. Jag har funderat på att skaffa dessa men är lite osäker på hur de fungerar så snälla :bow:, om det är någon som har provat dem kan ni väl skriva och berätta vad ni tycker...

Tack!

Sv: Har någon provat...??

De ser ut så här...

visabild.php

Sv: Har någon provat...??

Finns det INGEN som sett dessa förut?? :(

Liknande trådar

Övr. Katt Hej alla, Jag har två katter som är under året gamla. Vi bor i hus i ett vanligt villaområde och har en trafikerad väg 50 meter bort...
Svar
14
· Visningar
7 187
Senast: Daimstruten
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 271
Senast: LaMagia
·
Foder & Strö Nu behöver jag lite tips. Min pålle är en sådan som drar runt höet i boxen och sen vägrar äta det :mad: Kommer det smuts i det så nej...
Svar
3
· Visningar
1 147
Senast: Efwa
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 389
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka