Har långt till travshopen.....

K

Konie

Har långt till närmaste travshop och började kolla travshopar på nätet. Blev förvånad över de stora prisskillnaderna som finns. Började fundera på hur många som handlar travgrejer över nätet. Själv har jag aldrig gjort det...... ännu.
Men hur är det med er andra? :confused:

Sv: Har långt till travshopen.....

Jag funderar på att göra det då jag oxå har väldigt långt.
Har visserligen närma till börjes men dom har inte alltid det utbuduet som jag vill ha.
Ja skillnaderna i prser är väldigt skiftande.
Jag har hittat en helt ok sida där de e rätt billigt. Finns även saker till rid o islandshästar.

Jag funderar på att göra det då jag oxå har väldigt långt.
Har visserligen närma till börjes men dom har inte alltid det utbuduet som jag vill ha.
Ja skillnaderna i prser är väldigt skiftande.
Jag har hittat en helt ok sida där de e rätt billigt. Finns även saker till rid o islandshästar.

vad äre för sida då? :)

antar det är lilljästen? fast dom ah rju bar finntack grejor. men dom är billiga :)

annars googla efter LLTROT och mantorpstravshop dom har mycket!

Brukar handla en del på Färjestads Rid & Trav förutom Lillhästen

Förslag på ställe med bra pris på hästskor?

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 681
Senast: Lejanna
·
Träning Hej! Jag ska köpa en häst som stått i ca 1 år pga privata anledningar hos ägaren. Den är riden kanske 5-10 ggr under ett år och lite...
Svar
19
· Visningar
1 896
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 082
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
910
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka