Har jag gjort rätt?

S

sandra861113

Ja, nu är det så att jag har haft min hund hos en familj i snart 4 veckor. Kunde inte ta hem henne till mamma och pappa när jag och sambon gjorde slut. Så dom skulle ha henne tillsa jag hittat jobb och lgh. Men nu är det så att jag har hittat ett jobb som barnflicka plus en häst och en hund att ta hand om. Men det är så att jag kan inte ta med mig min hund. Gick i nästan en vecko och funderade hur jag skulle göra. Så igår kom det jag har get bort min hund. Men ska få lov att ta en kull på henne och få en valp. Och får träffa henne så ofta jag vill. Jag vet om att min hund har det jätte bra dom har en anna tik sen innan och dom är bästa vänner. Men det är ju jobbig som f*n jag grät hela kvällen igår. Men sen måste jag se också tar jag inte detta jobbet så vet jag inte när nästa dycker upp...

Vad hade ni gjort?

Sv: Har jag gjort rätt?

Jag tycker att du gjorde rätt, vilket är ganska så uppenbart. Kan du själv inte ha hunden så får du göra dig av med den.
Sen är det ett stort plus om det är en bra familj som fått henne där hon trivs, att du får träffa henne och allt sånt.:p

Visst känns det jobbigt men man får tänka på hundens bästa.

många som tittar ingen som har synpunkter?

Vad vill du ha för synpunkter då?

Om det kändes rätt så är det väl rätt för dig ?

klart att du har gjort rätt! Tiken trivs och du får chans att träffa henne samt ett superjobb! Hoppas att allt löser sig för dig

jag tycker jag gjort rätt. för har hittat ett super jobb. men hur hade ni gjort?

Jag hade inte kunnat ge bort min hund för ett jobb, det finns inte på min karta..

Älskar henne alldels för mycket för det.

Men det är ju detta jag menar, alla är vi olika och så länge hunden har det bra och det känns rätt för dig så spelar det ingen roll vad någon annan gjort i samma sitiuation!

Jag hade inte kunnat ge bort min hund för ett jobb, det finns inte på min karta..

Älskar henne alldels för mycket för det.

Inte jag heller! Uscha, vill inte ens tänka tanken på att lämna ifrån mig min valpis:eek::love::love:

Han är verkligen min hjärtevän:love:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 166
Senast: AraSlei
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 354
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 370
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈