Har hitta min instruktör!

S

sante

Nu har jag äntligen kommit på spåret igen, jag har äntligen hittat en instruktör att rida akademisk ridning för.
Var på min första lektion med henne igår, hästen gick så fint och lösgjord på volt och jag var jätte nöjd efteråt. Hon korrigerade både mig och hästen så vi fick ett fint samspel!
Hon kommer upp en gång i månaden så jag ska försöka vara med på varje lektion!
Idag red jag min andra häst och jag fick henne oxå att bli lösgjord.... :rofl:

Sv: Har hitta min instruktör!

Kul att du e nöjd Sante!
Förstår din känsla...

/T

:bump:
Åh, kan man få ett tips? Verkar vara en instruktör som kan tänka sej att komma hem till folk boendes i Skåne? Efterlängtat!

Hej !
Sara Silfverberg heter hon, jag och hästen var så nöjda med henne!!
Nu har vi fixat upp henne så hon kommer en gång i månaden och vi är 6 ekipage som rider för henne under en halvdag, så visst kan du försöka få henne till er om ni är några stycken....som sagt jag är supernöjd med henne!!
Hon jobbar mykcket med lösgjordhet, jobbar mycket individuellt och får häst och ryttare till ett fint samspel, korrigerar både ryttare och häst, så jag känner att detta är något för oss!
Prova!

Senast ändrad av en moderator:

Hej!

Var tränar ni någonstans? Jag har också funderat på att rida för S.S. Om ni är i närheten skulle det vara kul att vara med i ert "gäng". Jag har hästen strax söder om Malmö.

Annars kanske det är några andra intresserade, då kunde vi starta ett eget "gäng" och anlita någon tränare (kanske S.S) ca en gång i månaden?!

Hör gärna av er!

//Carol

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 028
Senast: super
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 331
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 382
Senast: Solstig
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17
  • Rider ni med snokrem?

Omröstningar