Har hankatter bröstvårtor?

F

Fleyta

Säkert en urbota dum fråga, men jag blev så förvånad över vår hankatt som har bröstvårtor. Tog för givet att de inte har det, eller är han ensam av sitt slag?

Sv: Har hankatter bröstvårtor?

Människokarlar har ju bröstvårtor, så det är väl inte så konstigt att katter (och hundar) också har det.

mina hankatter har också bröstvårtor

Min hankatt har b00bs. Valpen också. :) ;)

Spinner vidare på temat...min hankatt har en "spene" som är liksom lite skrumpnad, den är typ torr när man känner på den, och brun till färgen. Dom andra är rosa. Nån som har koll på vad det kan bero på? Han har haft det länge och verkar inte bry sig om den så det borde ju inte vara nån fara?

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 101
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kallbad
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar