kolblakkur
Trådstartare
Modkat-kattlådorna är så jä-hä-vla snygga, men jag har helt enkelt inte råd att testa! Har dessutom ganska stora katter så är rädd att de inte hade fått plats, vilket vissa recensioner bekräftat. Men när jag och min sambo var på IKEA för ett tag sedan så kom vi över ett sorts källsorteringskärl som var ganska högt och som vi fick en tanke om att prova att göra om till en billig, lökig version av Modkat Tror det kostade 79:- eller 99:- inklusive lock. Hemma tog jag en mattkniv och på två minuter hade jag ett hål
Där är kanter på locket som förhindrar att kattsand skjuter iväg när katten kommer upp på "taket" efter att ha varit i lådan. Eftersom mina katter är stora, är det endast den minste katten som använt den, men han verkar väldigt nöjd med att få kissa i sin alldeles egen låda (bajsar i en annan). Ett tips till er ifall ni är sugna på att testa
Där är kanter på locket som förhindrar att kattsand skjuter iväg när katten kommer upp på "taket" efter att ha varit i lådan. Eftersom mina katter är stora, är det endast den minste katten som använt den, men han verkar väldigt nöjd med att få kissa i sin alldeles egen låda (bajsar i en annan). Ett tips till er ifall ni är sugna på att testa