Har era hundar fått några julklappar?

astronaut

Trådstartare
Syrrans hund fick av oss en påse med 10 grisöron, men vi slog bara i en av dom.
Först så ropade jag på han med han bara gick förbi paketet med hur många luftmål som helst för att han inte skulle kunna missa, vilket han ändå gjorde. Tog ett tag innan han förstod att det var ngt i paketet ;)

17196334.jpg

17196335.jpg

17196336.jpg

17196337.jpg

Sv: Har era hundar fått några julklappar?

Ja min hund brukar få julklapp och födelsepresent.
Föra året var det en säng och i år halsband och koppel.
Brukar bara få godis när hon fyller.

jajjemen. de fick varsin tuggring och minina fick en pipis och loke fick bollar. de har inga problem med att slita itu sina paket ;)

Valpis fick 28-pack Dentastix, tuggpinnar och kex som tydligen ska vara bra för tänderna. (Matte öppnade.)

japp! min kille fick ett tuggben och ett litet paket med en köttbulle och en prinskorv.. det var uppskattat:p

och han hadde inga problem att få upp dom, hehe! s

Han fick ett hundben med en roset runt sen fick han massa köttbullar:D
Sen fick han öppna två paket som var till mej. Han tyckte garanterat att julklapparna var det roligaste..

Jupp. Lillfjant fick ett aktiveringsspel (nina ottossson) vi lekte lite med det också och han verkade gilla det!

Donna: en aktivitetskula....tyvärr har hon inte fattar den skojiga med den ännu....;)

Boss: en leksak med bollar i båda ändar....

Sen fick dom en massa tuggben o sånt också....:)

//Domino_s

Min fick en presentpåse med massa olika hundgodisar och så fick hon ett DogBrick (aktiveringsleksak/spel från Nina Ottosson). Båda sakerna uppskattades nog, i gottepåsen var hon då hela tiden :angel: , spelet har hon inte riktigt fattat än men det är ju roligt att få köttbullar i allafall :D

Givetvis fick vovvarna (och katten) julklappar!:p

Valpis fick ett gosedjur-föreställande en pingvin och ett stooort tuggben med baconsmak. Han ligger och tuggar för fullt, och det luktar Inte så gott här hemma nu:o:angel:

Gamlingen fick samma typ av ben, men ett annat gosedjur.

Lilltiken fick också 'bacon'ben fast 2 mindre istället, och en liten igelkott till gosedjur/leksak.

Kissen fick en leksak innehållande kattmynta.

Sen köpte jag massa saker på Stora Sthlm. för en vecka sedan och även beställt lite grejer från Dog Security till hundarna. Men det paketet gissar jag kommer efter nyår.

Bara den ena hunden fick "julklapp" i år. Men å andra sidan till ett värde av 23 000 :( En stor benoperation på djursjukhuset i läckeby :smirk:

Visst är julen en underbar högtid? *NOT*

//Bara muntra lilla jag :crazy:

En hög med tugggpinnar,(ca femtio stycken i en hög) totalt kaos, alla ska hamstra pinnar och kompisens är godare.
När stormen lade sig, fick de ett gäng med grisöron.
En hund i vart hörn av huset. :D
Missarna fick möss och en extra måltid med älgkött.

Hade inte köpt någonting, men slog in några frolic åt hundarna. Ena hunden är väldigt duktig på öppna paket, den andra däremot förstår inte alls hur man ska göra :D

Hunden fick två tygben i julklapp ett stort o ett lite mindre. enda han gillar. Han äter inte vanliga tuggben o inte heller grisöron o allt sånt där. Har en mycket kräsen hund:crazy::D

Även katten o hästarna fick. känner att julen är lika mycket djurens som människans:rofl:

Min tjej fick två stoooora ben, ett litet och en påse med hundgodis.
Valpis fick ett litet ben, en aktiveringsboll, några tuggpinnar och en tennisboll.
gammelman fick lättuggat godis

han fick massa tuggben och tuggringar...

tycker inte det är lönt att köpa annat än ätbara saker om det ska vara till glädje för hunden, tror inte dom bryr sig om att ha ett snyggt koppel.... :p

Nej, mina hundar får vare sig julklappar eller födelsedagspresenter :cool:

Grisöron, tuggben och dylikt har de mer eller mindre fri tillgång på..

Lovis fick koppel, halsband, grisöron och ett nytt varmt täcke :love:. Lagom tills att det blev varmt nu haha ;).

Kanske ska tillägga att det var jag som fick allt utom grisöronen :p

Varför slår man in paket till en hund??
Är det inte lite varning för önskemål att förmänskliga?

Hunden skiter väl högaktningsfullt om den får sitt snask inslaget?

Jag har kraftiga men från tiden med Xets familj där ett helt gäng vuxna varje jul satt och kuttrade av fötjusning över vad familjens hund förväntades ta sig till med sitt "paket".
Det kunde ta 20minuter och slutade alltid med att någon assisterade hunden med paketöppningen.
Själv ansåg jag dem bara vara en hel drös med fullkomliga idioter.

Mina greyhoundtjejer fick varsitt stort "knotben" med märg och lite torkat kött. Detta fick ätas utomhus i trädgården till Oceanes stora förskräckelse :love: Hon är en riktig innesoff hund min prinsessa. Vill bara vara ute när vi är ute och går. Då är hon så glad och springer som bara den. Men ser ingen glädje i att springa själv på den stora inhängnade tomten. ;)

Sedan fick dom varsitt grisöra och varsitt tuggben som dom åt inne i soffan.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 708
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 096
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka