michelle
Trådstartare
svär , för minsta lilla (han är nyss fyllda 9 år). Han kan säga allt från kärring ,fuck you och jävla hora ..Jag menar min mamma säger till honom, jag säger till honom, alla säger till honom att sluta svära . han vet ju för guds skull itne var allt betyder. Nyss kom hans 3 år äldre store brorsa in men några kompisar och då blev det genast "bråk" och han sa b.la "stick här i från jävla hora" , orkar inte skriva vad dom höll på att bråka om .. han svär mest i hela familjen (mamma , storebror 11½ , jag 14 , storesyster 15½), visst det är svårast att vara minst i familjen. men vad ska man göra för att få honom att sluta svära?han börjar också gråta för allting och när han är med pappa så är han grining typ hela tiden , ropar och skriker och blir jätte grining om han inte får som han vill . Han har alltid fått som han vill för pappa så han blir som en helt ny lillebror när vi är hos våran pappa 1-2 helger i månaden. varför håller han på såhär, visst det är kanske inte jag som ska hålla på att skriva det här men jag blir bara såå trött på att han svär hela tiden .. Oj det blev lite långt nu men jag behövde bara få skriva av mig,eftersom han går mig på nerverna ibland.
//michelle
//michelle