Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon påstår att hon satte in pengarna i fredags men jag har inte sett röken av dom. Men hon får väl behålla dom ett tag tills polisen känner att dom har ork att ta tag i det... men jag vill f*n ha ränta på dom!
Duh! Det är fortfarande inte förr i tiden som diskuterats, av någon - ingen har sagt "men jag kunde", bara Radon som hävdar att hon till dags dato skickar med postförskott och får sina pengar till sitt bankkonto.
Det stämmer inte, bankernas gemensamma clearingssystem kör sista överföringen kl 14, flyttar du pengar mellan konton i olika banker efter det hinner inte överföringen bokföras samma dag.
Både rätt och fel. Det stämmer att den mottagande banken får pengarna samma dag om överföringen görs innan 14, men oftast väljer den mottagande banken att inte visa pengarna på mottagarens konto förrän nästa dag för att få ränta för dem.
Görs överföringen efter 14 förs de över nästa dag och mottagaren får då troligen pengarna dagen efter DET eftersom banken gärna vill få en dags ränta