Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mitt svar är nej, även om jag inte har gjort någon ansats de senaste trettio åren.
Fast jag "löste" den faktiskt en gång när jag var sju år. Min pappa hade köpt en rubiks kub och efter att ha tragglat bra länge med den så fick jag nog och flyttade om klisterlapparna. Voilà!
Det var väldigt lätt att bryta loss alla delarna i kuben och sätta tillbaks dem på rätt ställe. Det är det enda sättet jag fått alla färger på rätt plats.(och då behövde man ju inte ta loss klisterlapparna heller så det syntes inte att man hade fuskat)
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi
Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har...
Hästnyheter Sociala medier har lett till omfattande förändringar av hästsporten; maktstrukturer har förskjutits och influencer-kulturen skapar ideal...
Ekonomi & Juridik Vi hade kontroll av gödselhantering i somras Borås kommun. Dom kollade även hur det ser ut där dom äter och dricker och att det var...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.