Har du gjort det del 4.

Sv: Har du gjort det del 4.

Utan att bli sjöblöt ja!:p

Har du gjort i ordning en häst för tävling åt någon annan?

Nej, inte bana (men har hoppat enkelhinder första gången på 1,5 år förra veckan)

Har du ramlat av mer än tre gånger under ett och samma pass?

Haha så himla passande fråga eftersom det hände mig igår! Brunstigt fuxsto på hoppträning, nada bjudning så jag fick glatt landa på fötterna alla tre gånger haha. Väldigt pinsamt ;)

Samma

nej jag har lyckats hålla mig kvar:P

har du börjat gråta nån gång när du trillat av`?

Ja, varje gång jag föll av som liten :D

Har du ridit vilse någon gång? (Gjorde det nämligen igår när jag och mamma var ute och rida, vi irrade runt i skogen i nästan en timme...:D tacka vet jag hästarnas förmåga att hitta hem samt gps på telefonen :) )

Ja många gånger :-S värst en gång dagen innan tävling, skulle skritta ut tio min, 2h senare kom jsg ut på stora vägen utanför stan.... (hästen orkade dock hoppa felfritt o vinna Boda klasserna dagen efter) har kasst lokalsinne men hästarna brukar hitta hem. Hade en tränare som bott i Kalifornien som peppande sa 'ähh här i Sverige kan man inte bli riktigt vilse, efter några timmar kommer man ju alltid fram vid nåt hus eller väg. Värre var det därborta, där kunde man få rida i dagar'.

Har du simmat med häst?

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 871
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 273
Senast: EZMK
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 741
Senast: Tualma
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden