Har du gjort det del 4.

Sv: Har du gjort det del 4.

Nej, är inte hemma idag..

Tänker du anta ute-maningen Strömsholms ridskola har satt på sin Facebook sida? :)

Inte för själva hästen, däremot har det väl uppstått situationer där jag varit mer eller mindre rädd

Samma

säger som de två tidigare.

har du provridit en häst som du verkligen velat ha men sen på ett eller annat sätt inte kunnat köpa den?

I princip, ja, hade en häst på prov en månad, hon och jag klickade direkt och hon var just den jag letade efter. Köpte henne inte eftersom det kom fram vid besiktningen att hon var blind på ett öga och ägaren vägrade dra ner på priset trots detta (hon ville ha 60 000, vi bjöd som mest 50 000 men det dög inte..O_o)

Har du lastat en häst på egen hand utan hjälp av andra?

ja.

har du drömt(inte drömmar man drömmer på natten) om något med hästar som sen du kunnat förverkliga? vad?

Ja, eller snarare så vågade jag inte ens drömma om det som hände! INGET är omöjligt♡

Samma

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 871
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 273
Senast: EZMK
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 741
Senast: Tualma
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar