Har du gjort det del 4.

Sv: Har du gjort det del 4.

Japp! När rödtottarna kunde vara lösa fortfarande så följde de ofta med vid uteritt. Stallägaren i ett tidigare stall hade också en hund som alltid var med :)

Samma!

Ja! Dock så blir mina småhundar rätt trötta av att hänga med i full galopp så pass länge så händer inte allt för ofta, men otroligt lydiga är dom! :)

Samma

oooooh ja de har hänt många gånger.. både när jag varit på marken å på hästryggen..

har du ridit en häst som totalt "växt" fast i marken så du inte kunnat få fram den alls å behövt hoppa av för att få den att röra sig?

Ja, red en ponny för massa år sen som gjorde så när han tyckte han var tillräckligt långt hemifrån

Har du ridit barfota? (alltså ryttaren)

Ja ofta! Både med och utan sadel och allt möjligt!

Har du medvetet rappat till hästen en extra gång bara för att du var arg?

Liknande trådar

Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 858
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 271
Senast: EZMK
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 737
Senast: Tualma
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar