Har du gjort det? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har du gjort det? 3

nja, är faktiskt mammas foder häst men jag har mer hand om henne :p så räknar henne som vår :D

samma

Jadå.. och förfrusit en tumme (den hanterar inte kylan bra nu för tiden haha). Har väl ridit i -25 som kallast...

Samma!

Det minns jag inte, men det har jag säkert gjort:D

Har du ridit senare än 10.00 på kvällen?

Japp! Kompisen och jag smög ut på midnattsgalopper på hennes ponny när jag sov över ..(vi var väl 14 typ ... ) Annars så red vi ut en sommarkväll i år och var tillbaka i stallet runt 23 så ...

Vi tar samma igen! :D

Nej faktiskt inte! Men vill hemskt gärna ta en nattlig sommartur!:love:

Har du tävlat i år?

samma, knappt ridit i år :(

har du simmat med en häst, typ i sjö/hav?

Hmm, läger.. Var på olika flerdagarskurser, men det räknas nog inte.
Nu är jag ju ponnymamma, rider inte själv aktivt och dottern har varit på riktigt läger med egen ponny :p Så, tolka som ni vill :rofl:

samma

japp ^_^ första gången jag red 4 år gammal :rofl: hängde runt halsen ett bra tag också :p

samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 537
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka